Jump to content


Photo
* * * * * 1 votes

Как работи Автоматичната скоростна кутия при Subaru?

Автоматичната скоростна кутия Subaru

  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 virus

virus

    Новак

  • Members
  • Pip
  • 3 posts
  • МестоположениеMelmak

Posted 27 November 2018 - 08:51 AM

Здравейте,въпросът ми е как работи Автоматичната скоростна кутия при Subaru?


Turbo

#2 Тони

Тони

    Administrator

  • Administrators
  • 562 posts
  • МестоположениеSofia
Contributor

Posted 27 November 2018 - 09:20 AM

От Wikipedia: 

 

The automatic transmission used on AWD equipped vehicles would normally send 90% of the engines torque to the front wheels and 10% to the rear wheels, using a computer controlled, continuously variable, multi-plate transfer clutch. When the front wheels began to experience a loss of grip, the transmission automatically sent available torque to the rear wheels, up to 50-50 split between the front and rear wheels until grip was reestablished at the front wheels, without notifying the driver or occupants that torque was being redirected. When accelerating or driving uphill, the vehicles weight shifts rearward, reducing front wheel traction, causing the transmission to automatically send torque to the rear wheels to compensate. When braking or driving downhill, the vehicle's weight shifts towards the front, reducing rear wheel traction. The transmission again compensates by sending torque to the front wheels for better steering control and braking performance. If the automatic is placed in Reverse or "1st" gear, the transmission divides the torque 50-50 to both front and rear wheels. 

 

 

ПРЕВОД:

 

Автоматичната скоростна кутия, използвана за превозни средства, оборудвани с AWD, обикновено изпраща 90% от въртящия момент на двигателите към предните колела и 10% към задните колела, използвайки компютърно управляван, непрекъснато променлив многопластов трансферен съединител. Когато предните колела започнаха да губят сцеплението, трансмисията автоматично изпрати въртящ момент към задните колела до 50-50 пъти между предните и задните колела до възстановяване на захващане на предните колела, без да уведоми водача или пътниците този въртящ момент се пренасочваше. При ускоряване или каране нагоре, теглото на моторните превозни средства се измества назад, намалявайки теглото на предните колела, което кара предавката автоматично да изпраща въртящ момент към задните колела, за да компенсира. При спиране или спускане надолу теглото на автомобила се премества напред, намалявайки теглителната сила на задните колела. Предавателната кутия отново компенсира изпращането на въртящ момент към предните колела за по-добро управление на волана и спирачна ефективност. Ако автоматичният механизъм е поставен в реверсивен или "1-ва" скорост, предавката разделя въртящия момент 50-50 на предните и задните колела.


  • virus likes this
Съдбата обича смелите и помага само на тях!!!
 
 
 

#3 Тони

Тони

    Administrator

  • Administrators
  • 562 posts
  • МестоположениеSofia
Contributor

Posted 28 November 2018 - 07:02 AM

Автоматичната трансмисия и режими на работа
  • virus likes this
Съдбата обича смелите и помага само на тях!!!
 
 
 

#4 welder

welder

    Потребител

  • Welder
  • PipPip
  • 29 posts
  • Местоположениес.Бреница

Posted 28 November 2018 - 07:08 AM

Ако първите 3 букви са TZ1 значи имате актив AVD, или 90/10 и нямате VDC, кутии с първи букви TV1 са с VTD и VDC 55/45 (или обратно 45/55 )

 

Това го четох във БГ форума на Субару........


Няма лоша заварка има лошо място за заварка.


#5 Тони

Тони

    Administrator

  • Administrators
  • 562 posts
  • МестоположениеSofia
Contributor

Posted 28 November 2018 - 10:28 AM

20180109_093255.jpg

 

:)  ;)  :D  :lol:


Съдбата обича смелите и помага само на тях!!!
 
 
 





Also tagged with one or more of these keywords: Автоматичната скоростна кутия, Subaru

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users