Към съдържанието


Най-харесвано съдържание


#116 Как се заточват ВИГ електроди

Публикувано от Тони на 17 април 2014 - 04:08


  • Тони, quattro, Руми и 2 други харесват това


#115 Как се заточват ВИГ електроди

Публикувано от Тони на 16 април 2014 - 05:14

Здравей,Welder направил съм една таблица за правилното заточване на волфрамовите електроди.

 

таблица:

wolfram.png

 

Много важно е да заточваш електродите надлъжно,а не напречно.

wolvram1.png wolvram2.png wolfram3.png

 

снимка на правилно заточен електрод:

07.jpg


  • Тони, quattro, Руми и 2 други харесват това


#84 TELWIN (Инфо за компанията)

Публикувано от Тони на 29 март 2014 - 04:30

Telwin

telwin.png

 

За повече от 50 години TELWIN компанията е световен лидер в областта на машини за заваряване , рязане системи и зарядни устройства . Компанията е представена на пет континента и оперира в над 100 пазара , предлагайки широка гама от продукти без аналог в разнообразието и степента на употреба, предназначено за всички области на производството, автомобилната индустрия , от жилищното строителство в областта на корабостроенето , за всички професионални области " Направи си сам " .
 
Telwin предлага авангардни решения , модерна и технологично напреднали, подобряване на производството , намаляване на времето за поддръжка , намаляване на оперативните разходи , като се гарантира постоянно високо производителност при всички работни условия.
 
Модерна офис и фабрика на компанията - не случайно се нарича " Крепост на заварките" , с площ от 120 000 кв. м . м - е нервен център на системата , наброяваща 300 души , които са сплотен колектив.
 
Модерните производствени предприятия , роботизирани линии , изследователски и лаборатории за изпитване , автоматизирани складове , тренировъчни зони и шоуруми на територията преплитат , образувайки един единствен изключителен международен индустриален център , работещи в тази област .
 
Стратегията на компанията се базира на модерни решения , научни изследвания, непрекъснато усъвършенстване . Тя основава своята водеща позиция в света , което е дружеството , признат от много клиенти , тяхното доверие .
 
TELWIN винаги е била в състояние да установи специални взаимоотношения със собствените си клиенти, като партньор , можете да разчитате по всяко време в състояние да осигури отлично обслужване , ефективно обслужване , бързи и изчерпателни отговори , помощ с обучение и предоставяне на информация, която би могла да улесни работата на тези, които са избрали марката Telwin .
 
Всичко това гарантира системни изисквания за качество на предприятието, с сертифициране на ISO9001 : 2000 , както и качеството на продукта , което се потвърждава от много международни сертифициращи органи , и качеството на обслужване , съответстващо на универсалните етични принципи , които са общи на дружество.
 

  • Тони, quattro, Руми и още 1 харесват това


#78 ВИГ заваряване на алумин

Публикувано от Тони на 23 март 2014 - 09:38

 

Продължителност: 12:46 мин.

Език: Английски


  • Тони, quattro, welder и още 1 харесват това


#244 Ученик - как се заварява вертикално от долу на горе и от горе на долу.

Публикувано от Тони на 12 юли 2014 - 08:12

Здравей,ето един много добър видео клип за Ръчно Електродъгово Заваряване.

 

 

Клипа е страхотен и има какво да се научи от него.Мисля,че ще ти е от полза.

 

Поздрави,

Тони


  • quattro, welder, lenta и още 1 харесват това


#176 Заваряване тръба 2 мм. от неръждаема стомана

Публикувано от Тони на 16 юни 2014 - 07:16

Заваряване тръба 2 мм. от неръждаема стомана

 


  • quattro, welder, pepino и още 1 харесват това


#158 Количка за електрожен

Публикувано от Тони на 31 май 2014 - 10:46

20140529_175455.jpg 20140529_175459.jpg 20140529_175516.jpg 20140529_175533.jpg 20140529_175546.jpg 20140529_175603.jpg 20140529_175617.jpg 20140530_101353.jpg 20140530_101400.jpg 20140530_101409.jpg


  • Тони, quattro, welder и още 1 харесват това


#144 Количка за електрожен

Публикувано от Тони на 14 май 2014 - 09:01

Здравейте,имах малко излишен материал и реших да направя ена количка за играчките ми....  ;)

 

20140510_175435.jpg 20140510_175444.jpg 20140510_175453.jpg 20140510_175501.jpg 20140511_160234.jpg 20140511_160240.jpg

 

20140511_175638.jpg


  • Тони, quattro, welder и още 1 харесват това


#96 Migatronic TIG 200 AC / DC PFC

Публикувано от Тони на 06 април 2014 - 12:56

МАРКА и МОДЕЛ: Migatronic TIG 200 AC / DC PFC
ЦЕНА: 2859 EUR
ДЪРЖАВА ПРОИЗХОД : Дания
КОГА Е ЗАКУПЕН : Януари 2014 г. от Германия
ПРЕДИМСТВА: TIG заваряване на всички материали, включително алуминий. Функцията пулс TIG дава по-добър контрол на заваръчната вана. HF / LIFTIG Позволява запалване със или без висока честота. ММА дава възможност за заваряване с повечето видове електроди. Фокус TIG 200 AC / DC, разбира се, оборудвана с MIGA Super Blue волфрамови електроди, които са приложими за всички видове материали.
НЕДОСТАТЪЦИ: Няма поне аз не намирам!

САЙТ НА ПРОИЗВОДИТЕЛЯ: http://www.migatronic.com/
ПОСЕЩЕНИЕ В СЕРВИЗ:Не
ЛИЧНА ОЦЕНКА (и коментари):Много добра машинка,удоволствие е да се работи с такъв инструмент!!!  :)

 

Focus-TIG-200-AB.jpg

  • Тони, welder и pepino харесват това


#95 Кой какъв инверторен заваръчен апарат ползва?

Публикувано от Тони на 06 април 2014 - 12:44

МАРКА и МОДЕЛ: Migatronic TIG 200 AC / DC PFC
ЦЕНА: 2859 EUR
ДЪРЖАВА ПРОИЗХОД : Дания
КОГА Е ЗАКУПЕН : Януари 2014 г. от Германия
ПРЕДИМСТВА: TIG заваряване на всички материали, включително алуминий. Функцията пулс TIG дава по-добър контрол на заваръчната вана. HF / LIFTIG Позволява запалване със или без висока честота. ММА дава възможност за заваряване с повечето видове електроди. Фокус TIG 200 AC / DC, разбира се, оборудвана с MIGA Super Blue волфрамови електроди, които са приложими за всички видове материали.
НЕДОСТАТЪЦИ: Няма поне аз не намирам!

САЙТ НА ПРОИЗВОДИТЕЛЯ: http://www.migatronic.com/
ПОСЕЩЕНИЕ В СЕРВИЗ:Не
ЛИЧНА ОЦЕНКА (и коментари):Много добра машинка,удоволствие е да се работи с такъв инструмент!!!   :)

 

 

 

Focus-TIG-200-AB.jpg


  • Тони, quattro и welder харесват това


#90 Чертеж на маса за заваряване

Публикувано от Тони на 05 април 2014 - 03:56

Чертеж на маса за заваряване

zavaracna_masa_chertej1.png zavaracna_masa_chertej2.png


  • Тони, welder и niki_v харесват това


#8 Вълнуващ клип с Валтер Рьол зад волана на S1 за Rally Legend 2010 в Италия.

Публикувано от Тони на 11 октомври 2013 - 12:13

Вълнуващ клип с Валтер Рьол зад волана на S1 Motorsport Ihle за Rally Legend 2010 в Италия.

 

 


  • Тони, quattro и virus харесват това


#7 Audi Quattro

Публикувано от Тони на 11 октомври 2013 - 05:45

Ето още един хубавец...!!!

 

audi_S1.png


  • Тони, quattro и virus харесват това


#70 Аргон

Публикувано от Тони на 22 март 2014 - 06:27

Ar-TableImage.png

Аргон (Argonum), Ar е химичен елемент от период 3химична група . Има пореден номер Z = 18 и атомно тегло 39,948. Прилага се за електрическите лампи, електролуминесцентни и газонапълнени лампи, за инертна система в металургиятаелектрониката. Съдържанието на аргон в атмосферата е 1%, което го прави най-често срещания благороден газ на Земята.

 

Характеристика

Аргонът има почти същата разтворимост във вода, както и кислорода и е около 2,5 пъти по-разтворим от азота. Този изключително стабилен елемент е без цвят, миризма, вкус и не е отровен както във водния си разтвор, така и в газообразен вид. Аргонът е инертен при почти всяка температура и не образува точно определени стабилни съединения при стайна температура.

 

ar_.png

 

Приложение

  • като атмосфера в плазмените кълба
  • - в криохирургията за унищожаване на ракови клетки
  • - в направата на лазери
  • - поради инертните си свойства се използва в музеите за запазване на важни документи и предмети от стареене
  • - използва се в производството на вино за третиране на съдовете, в които то се съхранява. Отнема кислорода от тях и по този начин предотвратява превръщането на виното в оцет.
  • - като защитна среда при MIG и WIG заваряване

История

За първи път Хенри Кавендиш предполага за съществуването му във въздуха през 1785 г., но е открит едва през 1894 от лорд Рейлии сър Уилиям Рамзи. Той е пърият открит благороден газ.

 

Разпространение

Аргонът заема 0,934 обемни процента от въздуха.

 

 

Периодична система

mende.png

 

В химията един период на периодичната система представлява хоризонтален ред от химични елементи. Всеки период започва с метал и завършва с благороден газ, а от гледна точка на електронната конфигурация на атомите всеки период започва с изграждането на нов електронен слой.


  • Тони, quattro и welder харесват това


#69 Заваряване с аргон

Публикувано от Тони на 22 март 2014 - 05:43

1.png

Заваряването с аргон е вид  електродъгово заваряване със защитен газ, при който се използва нетопим волфрамов електрод.Този метод на заваряване е най-известен под името ВИГ: Волфрамов електрод - Инертен газ (TIG: Tungsten - Inert Gas). Аргонът е инертен газ, който служи за предпазване на заваръчните детайли от окисляване и по този начин осигурява високо качество на 

заварките.

 

Заваряването с аргон се използва най-често при заваряване на тънки детайли от черни метали, като желязо, стомана, чугун, неръждавейка, цветни метали, като алуминий, магнезий и мед, но на практика чрез този медод могат да се заварят всякакви видове метали и сплави. Технологията дава  по-добър контрол върху заварката и дава по-здрави, и качествени, заварки.

 

Заваряването с аргон има следните предимства:

  • Позволява заваряване на метал с дебелина 0,1-0,2 mm;
  • Пониженото налягане на дъгата позволява заваряване без използване на допълнителна подложка;
  • Възможност за заваряване в различни пространствени положения;
  • Аргонът, като инертен газ, обезпечава висококачествена защита на стопения метал;
  • При заваряване на алуминиеви, магнезиеви и берилиеви сплави не е необходимо използването на флюси;
  • Възможно е заваряването практически на всички метали и сплави.

  • Тони, quattro и welder харесват това


#383 Любителско+любителско+любителско=професионално

Публикувано от eledu на 04 февруари 2015 - 10:43

  Трябва да правим разлика от професионално изпълнение и от хоби реализация. Всъщност не можем да не я направим. Любителските изпълнения почти веднага си личат и мога да се определят с някой от термините:

 

Хоби разработка. Аматьорска разработка. Непрофесионално изпълнение. Направи си сам. Самоделка. Направено от кол и въже.

Дори и при много голям ентусиазъм може да се постигне нещо, което е доста близко до професионално изглеждащ продукт, но вложените усилия ще са твърде много. А продуктът със сигурност не може да се възпроизведе лесно (примерно за създаването на още един такъв).

  Ще дам още един пример, но вече малко по-конкретен. Във хоби форума за роботика (robotics-bg.com) имаме част механика. В тази част голяма част от темите свързани с механиката са от вида: Намери еди какъв си китайски боклук и вземи еди кой си чарк. Или пък купи си от еди кой си набор за хоби роботика. Както се досещаме това е напълно аматьорско, но другата алтернатива е да го направиш сам. А такъв вид производство вече не е роботика!

  Но защо пиша тази тема? Всеки любител, когато произвежда нещо иска то да изглежда и да е качествено, т. е. професионално. Този форум тук е посветен на заваряването. Посетителите се очаква да са такива с интереси в заваряването. Тогава напълно нормално е потребителите тук да имат интерес да правят професионални (или полу професионални) чаркове за роботи. Но потребителите тук не се занимават с роботика...

  Вече е ясно основната идея. Коопериране между специализирани форуми може да създаде един общ да го наречем интернет ресур в който ще се правят професионални изпълнения от любители.

  Ето конкретно за момента, кой с кого може да се кооперира:
   - Този форум тук;
   - Форум за хоби електроника (примерно mcu-bg.com);
   - Форум за софтуерно осигуряване (примерно linux-bg.org);
   - Форум за програмиране (примерно bgdev.org);
   - Форум за роботика (примерно robotics-bg.com);
  Всичко по-горе са дейности от тип разработка. Те мога да се организират за коопериране вече с чисто приложни форуми, като:
   - Форум за авиомоделизъм;
   - Форум за моделизъм;
   - Форум за жп. моделизъм;
   - Форум за обучение по цифрова електроника.
   - и т. н.

  И кооперирането може да продължи с помощни форуми, т. е. такива които улесняват дейностите. Ето и тази група:

   - Форум за предприемачи (примерно predpriemach.com);
   - Форум за SEO оптимизация (примерно: searchengines.bg).

   - Форум за маркетинг (примерно mrejov.com).

   - Други популярни форуми (примерно web-tourist.net).
  И това не е всичко. Въпросното коопериране на форуми може да се кооперира и с производствени мощности. Не говорим за уеб сайтове, които имат огромни надценки и предоставят качествено извършване на хоби услуги, а за реални предприятия в които може да се поръча в по-големи количества нещо и съответно да се договорят много изгодни условия за направата на прототипи.
 

  Описаните примерни сайтове са такива, които са доста посещавани и има достатъчен брой специалисти в тях. Може би за предложение на такова мащабно коопериране трябва да се инициира от правилното място. Според мен от predpriemach.com, но преди да се предложи там, то ще трябва да се направи запитване към достатъчна част от споменатите по-горе сайтове.

 

  Този форум тук би ли се включил в такава инициатива?


  • Тони, quattro и welder харесват това


#283 Боксерен двигател

Публикувано от quattro на 03 август 2014 - 02:45

от Уикипедия, свободната енциклопедия

 

 

Боксерният двигател е двигател с вътрешно горенe, с два цилиндрови блока, които са разположени хоризонтално един срещу друг. Германският инженер Карл Бенц патентова своята разработка на първия двигател с вътрешно горене с хоризонтални срещуположно разположени бутала през 1896 г.

Съществуват две конфигурации на боксерния двигател:

  • две срещуположни бутала са захванати за една и съща шийка на коляновия вал. Тази конфигурация е известна и като V-образен двигател с ъгъл между блоковете от 180°;
  • две срещуположни бутала са захванати за отделни шийки на коляновия вал - буталата достигат горна мъртва точка през половин оборот на коляновия вал (на схемата горе вдясно).

 

 

Предимства и недостатъци Боксерните двигатели са по-компактни от редовите и имат по-нисък център на тежестта от всяка друга конфигурация. Затова и автомобилите и мотоциклетите, задвижвани от боксерни двигатели, имат като цяло по-ниско разположен център на тежестта, което води до по-добра стабилност и управляемост. Недостатък на боксера обаче е неговата по-голяма широчина и по-високите разходи за неговото производство. Голямата широчина създава проблеми при вграждането на този двигател под предния капак на автомобила, защото мястото е ограничено поради завиването на предните колела, а при мотоциклетите създава проблеми в завой.

Друга положителна черта на боксерния двигател е неговият добър баланс. Той е резултат от срещуположното движение на буталата, при което силите и инерционните им моменти взаимно се неутрализират. 4-цилиндровият боксерен двигател, заедно с редовият 6-цилиндров, V12 и ванкеловият двигател, са единствените мотори, които могат да работят равномерно с четиритактовия цикъл без да се нуждаят от балансиращи валове или противотежести на коляновия вал за неутрализиране на инерциите на възвратно-постъпателно движещите се части.

Боксерният двигател е по-шумен от редовите и V-образните, защото шумът от отварянето и затварянето на клапаните не се заглушава достатъчно, поради по-отдалеченото разположение на иначе покриващите ги въздушен филтър и други компоненти. Боксерът създава и по-големи торсионни вибрации, поради което се нуждае от по-голям маховик, но затова пък имат по-плавна работа в целия диапазон на обороти.

Прикачени миниатюри

  • dsf.jpeg
  • boxer-layout.jpg
  • Boxer_engine_diagram.jpg

  • Тони, quattro и pepino харесват това


#23 Проект Audi 80 B2 GTE Quattro 1985

Публикувано от quattro на 22 октомври 2013 - 06:00

Тук може да видите свалил съм двигателя не разбирам много но баща ми доста ми помага и обяснява и с него заедно я правим ! За сега всичко е разглобено колата ще е с друг мотор може би 5-так турбо ,ходовата част всичко ще е ново ,основно пребоядисване всичко най,най за моята B2-ка !   :wub:

Прикачени миниатюри

  • IMG_0512.JPG
  • IMG_0519.JPG
  • IMG_0520.JPG
  • IMG_0529.JPG
  • IMG_0534.JPG
  • IMG_0536.JPG
  • IMG_0557.JPG
  • IMG_0559.JPG
  • IMG_0560.JPG
  • IMG_0564.JPG
  • IMG_0579.JPG

  • Тони, quattro и welder харесват това


#110 Трикака стойка за огнище

Публикувано от Тони на 13 април 2014 - 02:50

Трикака стойка за огнище

 

$_57.JPG

1.png

2.png

 

Видях го в интернет и мисля да направя такава стойка за едно гърненце да се вари бобеца.....!  :D


  • quattro, welder и niki_v харесват това


#104 Чертеж на Количка за електрожен

Публикувано от Тони на 13 април 2014 - 09:32

Аз мисля да взема тези:

 

100 мм.

100_mm.jpg

 

250 мм.

$_57.JPG

 

или този модел

200 мм.

250_mm.jpg


  • Тони, quattro и welder харесват това