Към съдържанието


Най-харесвано съдържание


#116 Как се заточват ВИГ електроди

Публикувано от Тони на 17 април 2014 - 04:08


  • Тони, quattro, Руми и 2 други харесват това


#115 Как се заточват ВИГ електроди

Публикувано от Тони на 16 април 2014 - 05:14

Здравей,Welder направил съм една таблица за правилното заточване на волфрамовите електроди.

 

таблица:

wolfram.png

 

Много важно е да заточваш електродите надлъжно,а не напречно.

wolvram1.png wolvram2.png wolfram3.png

 

снимка на правилно заточен електрод:

07.jpg


  • Тони, quattro, Руми и 2 други харесват това


#84 TELWIN (Инфо за компанията)

Публикувано от Тони на 29 март 2014 - 04:30

Telwin

telwin.png

 

За повече от 50 години TELWIN компанията е световен лидер в областта на машини за заваряване , рязане системи и зарядни устройства . Компанията е представена на пет континента и оперира в над 100 пазара , предлагайки широка гама от продукти без аналог в разнообразието и степента на употреба, предназначено за всички области на производството, автомобилната индустрия , от жилищното строителство в областта на корабостроенето , за всички професионални области " Направи си сам " .
 
Telwin предлага авангардни решения , модерна и технологично напреднали, подобряване на производството , намаляване на времето за поддръжка , намаляване на оперативните разходи , като се гарантира постоянно високо производителност при всички работни условия.
 
Модерна офис и фабрика на компанията - не случайно се нарича " Крепост на заварките" , с площ от 120 000 кв. м . м - е нервен център на системата , наброяваща 300 души , които са сплотен колектив.
 
Модерните производствени предприятия , роботизирани линии , изследователски и лаборатории за изпитване , автоматизирани складове , тренировъчни зони и шоуруми на територията преплитат , образувайки един единствен изключителен международен индустриален център , работещи в тази област .
 
Стратегията на компанията се базира на модерни решения , научни изследвания, непрекъснато усъвършенстване . Тя основава своята водеща позиция в света , което е дружеството , признат от много клиенти , тяхното доверие .
 
TELWIN винаги е била в състояние да установи специални взаимоотношения със собствените си клиенти, като партньор , можете да разчитате по всяко време в състояние да осигури отлично обслужване , ефективно обслужване , бързи и изчерпателни отговори , помощ с обучение и предоставяне на информация, която би могла да улесни работата на тези, които са избрали марката Telwin .
 
Всичко това гарантира системни изисквания за качество на предприятието, с сертифициране на ISO9001 : 2000 , както и качеството на продукта , което се потвърждава от много международни сертифициращи органи , и качеството на обслужване , съответстващо на универсалните етични принципи , които са общи на дружество.
 

  • Тони, quattro, Руми и още 1 харесват това


#78 ВИГ заваряване на алумин

Публикувано от Тони на 23 март 2014 - 09:38

 

Продължителност: 12:46 мин.

Език: Английски


  • Тони, quattro, welder и още 1 харесват това


#244 Ученик - как се заварява вертикално от долу на горе и от горе на долу.

Публикувано от Тони на 12 юли 2014 - 08:12

Здравей,ето един много добър видео клип за Ръчно Електродъгово Заваряване.

 

 

Клипа е страхотен и има какво да се научи от него.Мисля,че ще ти е от полза.

 

Поздрави,

Тони


  • quattro, welder, lenta и още 1 харесват това


#176 Заваряване тръба 2 мм. от неръждаема стомана

Публикувано от Тони на 16 юни 2014 - 07:16

Заваряване тръба 2 мм. от неръждаема стомана

 


  • quattro, welder, pepino и още 1 харесват това


#158 Количка за електрожен

Публикувано от Тони на 31 май 2014 - 10:46

20140529_175455.jpg 20140529_175459.jpg 20140529_175516.jpg 20140529_175533.jpg 20140529_175546.jpg 20140529_175603.jpg 20140529_175617.jpg 20140530_101353.jpg 20140530_101400.jpg 20140530_101409.jpg


  • Тони, quattro, welder и още 1 харесват това


#144 Количка за електрожен

Публикувано от Тони на 14 май 2014 - 09:01

Здравейте,имах малко излишен материал и реших да направя ена количка за играчките ми....  ;)

 

20140510_175435.jpg 20140510_175444.jpg 20140510_175453.jpg 20140510_175501.jpg 20140511_160234.jpg 20140511_160240.jpg

 

20140511_175638.jpg


  • Тони, quattro, welder и още 1 харесват това


#99 Merkle TE 161 DC

Публикувано от Тони на 07 април 2014 - 02:37

Още една играчка,която спечелих на търг в Ибей.

 

МАРКА и МОДЕЛ: Merkle TE 161 DC

ЦЕНА: 
ДЪРЖАВА ПРОИЗХОД : 
Германия
КОГА Е ЗАКУПЕН : 06.04.2014 г.
ПРЕДИМСТВА: Малък и компактен тегло 5.0 кг.
НЕДОСТАТЪЦИ: Още не съм бачкал с него

САЙТ НА ПРОИЗВОДИТЕЛЯ: www.merkle.de
ПОСЕЩЕНИЕ В СЕРВИЗ: 
ЛИЧНА ОЦЕНКА (и коментари): 
по-късно ще кажа

 

merkle4.png
merkle3.png

  • Тони, quattro и welder харесват това


#98 Избор и подготовка волфрамови електроди за ВИГ заваряване

Публикувано от Тони на 07 април 2014 - 02:22

Препоръки на Кemppi за използване на ВИГ електроди

021818420-big.jpg

 

Welding Calculator от Miler цЪк

 

Начини за заточване на електрода

заточване.jpg

 

 

Прикачени миниатюри

  • заточване2.jpg

  • Тони, quattro и welder харесват това


#96 Migatronic TIG 200 AC / DC PFC

Публикувано от Тони на 06 април 2014 - 12:56

МАРКА и МОДЕЛ: Migatronic TIG 200 AC / DC PFC
ЦЕНА: 2859 EUR
ДЪРЖАВА ПРОИЗХОД : Дания
КОГА Е ЗАКУПЕН : Януари 2014 г. от Германия
ПРЕДИМСТВА: TIG заваряване на всички материали, включително алуминий. Функцията пулс TIG дава по-добър контрол на заваръчната вана. HF / LIFTIG Позволява запалване със или без висока честота. ММА дава възможност за заваряване с повечето видове електроди. Фокус TIG 200 AC / DC, разбира се, оборудвана с MIGA Super Blue волфрамови електроди, които са приложими за всички видове материали.
НЕДОСТАТЪЦИ: Няма поне аз не намирам!

САЙТ НА ПРОИЗВОДИТЕЛЯ: http://www.migatronic.com/
ПОСЕЩЕНИЕ В СЕРВИЗ:Не
ЛИЧНА ОЦЕНКА (и коментари):Много добра машинка,удоволствие е да се работи с такъв инструмент!!!  :)

 

Focus-TIG-200-AB.jpg

  • Тони, welder и pepino харесват това


#86 Роля на обмазката при обмазаните електроди

Публикувано от Тони на 02 април 2014 - 05:29

Роля на обмазката при обмазаните електроди.

  • Улеснява процеса на запалване на дъгата;
  • Йонизира газовия промеждутък;
  • Предпазва отделящите се капки и течният метал на заваръчния шев от вредното влияние на въздуха;
  • Влияе върху металургичните процеси в стопилката.

Съставът и дебелината на обмазката на електродите играят решаваща роля за :

  • жилавостта на метала на шева (водород);
  • поведението на електрода при запалване на дъгата;
  • избора на вида на тока - променлив/постоянен (AC/DC);
  • избора на позицията (пространственото положение) на заваряване;
  • външния вид на шева (отделянето на шлаката);
  • капкопренасянето.

Електроди с рутилова обмазка и обмазка на рутилова основа R, RR, R©3, RR 7/8 
Заварява се с постоянен ток (DC) при права полярност (-Pol) и променлив ток (AC).
R3 електроди

Електроди за заваряване на тънки ламарини, съществува опасност от образуване на кратер в края на заваръчния шев, рядко се използват.
R© 3 електроди

Електроди подходящи за заваряване на шевове под наклон и на ъглови шевове на тънки ламарини.
С нарастване на съдържанието на целулоза се увеличава прускането. Често се използват при шлосерски работи (не се препоръчват за заваряване на тръбопроводи от всякъкъв тип !).
Електроди от типа RR6

Подходящи за заваряване във всички пространственни положения. Този тип електроди се отличава с добри свойства на първоначално и повторно запалване, добро формиране на шева, малко пръскане и добро отделяне на шлаката. Свойствата на метала на шева, изпълнен с тези електроди при стомани с високо съдържание на Mn (St 52) след заваряване са понижени.
След определено време (или след прилагане на термообработка) повишеното количество водород се отделя (намалява) и металът на шева има достатъчно висока жилавост. Електродът може да се използва за заваряване в труднодостъпни места. Намаляването на жилавостта означава, че този електрод може да се допусне до заваряване на надзорни съоръжения в строителството (DB) само за St 37 и то при следните условия :

  • Челен шев с максимална дебелина на стената 16 mm.
  • Ъглови шевове (основни плочи) с дебелина на стената до 30 mm.
  • Ъглови шевове с размер "а" до 10 mm.

Електроди тип RR 7/8

Подходящи са за заваряване във всички позиции (пространственни положения) освен вертикална отгоре - надолу. Базичната съставка в обмазката прави шлаката тънколивка, поради което е възможно по-добро наблюдаване на течната вана. Често се прилагат за заваряване на тръби и стоманени конструкции за заваряване в принудителни (различни от долна) позиция (позиция "s"-PF). По-добра жилавост на метала на шева в сравнение с тази при електродите RR6. Повърхнината на шева не е така гладка, както при електродите RR6.
Заварява се с постоянен ток (DC) при права полярност (-Pol) и променлив ток (AC).


Електроди с кисела обмазка. 
Електроди тип А7.

Подходящи за заваряване с постоянен ток (DC), права полярност (-Pol) и променлив ток (AC) във всички позиции с изключение на заваряване отгоре надолу. Дребнокапково пренасяне на метала. Долната страна на шлаката е грапава, порьозна и се чупи на много малки парченца.
Отделянето на шлаката при заваряване на ъглови шевове в остри ъгли е по-добро в сравнение с това при RR6. Този тип електроди се използват все по-малко.
3.Електроди с базична обмазка (B9, B10).

Заварява се с постоянен ток (DC), обратна полярност (+Pol) и с променлив ток при следните типове електроди:
- B 9 е подходящ за заваряване на вертикални ъглови шевове отгоре-надолу.
- B 10 е подходящ за заваряване във всички позиции, освен вертикална отгоре-надолу.
Електродите с базична обмазка се използват в случаите, когато от материала или от детайла, който се заварява, могат да се очакват затруднения (като напр. образуването на пукнатини).
Поради ниското съдържание на водород по-малка склонност към пукнатинообразуване в сравнение с всички други типове обмазани електроди. Големи напречни сечения на шева могат да се запълнят с по-малко проходи (с по-малко забавяне).
Електроди с целулозна обмазка (C 4)

Заварява се с постоянен ток (DC) с обратна полярност (коренът се заварява с права полярност).
Областта на приложение на този тип среднодебели обмазани електроди е преди всичко строителството на тръбопроводи (нефто- и газопроводи).
Заварява се отгоре надолу (PG позиция).

 

Източник =>> offroad-bulgaria


  • Тони, quattro и welder харесват това


#83 Мigatronic (Инфо за компанията)

Публикувано от Тони на 29 март 2014 - 03:35

Мigatronic

 

1.png

 

Компанията Мigatronic е основана в Дания, в град Феритслев, през 1970 г. Днес тя може да се причисли към световните лидери в разработката и производството на заваръчна техника. Компанията разработва технологии и произвежда консумативи и аксесоари.

Днес Migatronic е крупна компания с главен офис в Дания и филиали в целия свят. Компанията притежава отлична репутация на международния пазар. Продажбите на компанията надвишават 20 хил. апарата годишно. Те се продават в над 40 държави в целия свят.

Качество на Migatronic

Migatronic въплъщава традиции в качеството на високите технологии, което се потвърждава от сертификата ISO 9001. Компанията Migatronic, с девиз “Switch on, press and weld (“Включи, натисни и заварявай”), създава действително съвършени апарати и неслучайно заема лидерски позиции в Европа.

 

Преимуществата на Migatronic

Концепцията на създаване и развитие на апаратите Migatronic е да удовлетвори всички изисквания за заваряване, както и да предложи решение на бъдещи изисквания. Използвайки Migatronic вие ще получите значителна икономия на ток и газ, повишение на производителността и качеството, и ще сведете влиянието на “човешкия фактор” до минимум. Благодарение на новите разработки на Migatronic получавате:

  • икономия на разхода на заваръчен газ;
  • икономия на разхода на заваръчни материали;
  • икономия на разхода на електроенергия;
  • понижават се изискванията за квалификация на заварчика;
  • подобрява се качеството на заваръчния шев;
  • увеличава се скоростта на заваряване и се оптимизира количеството на използваната тел;

Партньори на Migatronic

Апаратите на Migatronic успешно работят в такива отрасли на производството, като корабостроене, тежко машиностроене, химическа и хранителна промишленост, автомобилостроене, както и в нефтени и газодобивен отрасъл.Автомобилостроене:

  • Jaguar
  • Ferrari
  • Mercedes
  • Opel
  • BMW
  • SKODA
  • Nissan
  • Audi

Морско машиностроене:

  • Luvenborg
  • Heindricks Industries
  • Bergen Group

Машиностроене:

  • Bramidan
  • Dal Santo
  • Liebherr
  • Technik Team
  • Ned Train
  • Ryfylke Aluminium Technology

Корабостроене:

  • BM Steel Construction
  • Yacht Industries

 

575x422px_RallyMIG.jpeg 724x276px_focushelmets.jpeg 724x276px_torchmigatwist.jpeg 724x276px_torchtig.jpeg

 

Прикачени миниатюри

  • 575x422px_FocusTIG200ACDC_Torch.jpeg

  • Тони, quattro и welder харесват това


#76 Ръчно електро-дъгово заваряване

Публикувано от Тони на 23 март 2014 - 04:01

 

Отличен филм за ръчно електро-дъгово заваряване с електроди.Описано е всичко от оборудването и безопасността на работното място, избор силата на тока, диаметър на електрода, подготовка на повърхността и прилагане на шева.

 

Продължителност: 55:04 мин.

Език: Английски


  • Тони, welder и lenta харесват това


#62 ТЕХНОЛОГИЯ НА ВИГ ЗАВАРЯВАНЕ

Публикувано от Тони на 15 март 2014 - 08:43

Аргонодъгово ВИГ-заваряване

Прикачен файл  wig.pdf   2MB   1728 Брой сваляния


  • Тони, quattro и welder харесват това


#61 ТЕХНОЛОГИЯ НА ВИГ ЗАВАРЯВАНЕ

Публикувано от Тони на 15 март 2014 - 08:40

ТЕХНОЛОГИЯ НА ВИГ ЗАВАРЯВАНЕ

Прикачен файл  wig.ppt.zip   1,22MB   938 Брой сваляния

 

Прикачен файл  wig.ppt   1,94MB   1251 Брой сваляния


  • Тони, quattro и welder харесват това


#6 Audi Quattro

Публикувано от Тони на 11 октомври 2013 - 05:44

Ауди quattro е спортно купе на Ауди. Това е първият автомобил, произведен в над 500 бройки, с постоянно задвижване на четирите колела. Ауди нарича този тип задвижване, а оттам и името на модела, quattro, което на италиански означава "четири". В периода 1980 - 1991 г. са произведени общо 11.452 екземпляра Ауди quattro. Днес цената на запазен екземпляр варира от 80-100 хиляди евро.
 
Audi_Quattro_Jarama_2006b.JPG
 
Още в средата на 60-те години са произведени шосейни автомобили с постоянно задвижване на четирите колела от Фъргюсън, но те са сравнително малко на брой и нямат особен успех, като например Йенсен FF (320 екземпляря) и Форд Зефир (22 екземпляра за британската полиция).
По време на тестове във Финландия през 1977 г., ръководителят на отдела за тестове Йорг Бензингер установява, че придружаващият автомобил, каран от него - джип Фолксваген Илтис със задвижване на четирите колела, произвеждан предимно за армията - е по-бърз в зимни условия дори от тестваните лимузини. След края на тестовете Бензингер убеждава шефовете си да започне разработването на прототип на базата на Ауди 80, в който да използва постоянно задвижване 4х4. През 1978 г. готовият прототип е представен на ръководството наФолксваген АД по време на тестове на зимни гуми и вериги в Австрия. Прототипът успява да изкачи заснеженият наклон с летни гуми. През лятото на същата година се провежда друг тест, в който прототипът единствен от всички други автомобили успява да изкачи мокра ливада с голям наклон. Скоро след това е дадена зелена светлина за серийното производство. Официалното представяне на Ауди quattro пред широка публика става на автомобилния салон в Женева през март 1980 г. Автомобилът е описан като сензация в пресата по целия свят.
 
Характeристики
Каросерията на Ауди quattro е базирана на тази на Ауди Coupé, което от своя страна представлява модифицирано Ауди 80 с две врати и полегата задница. Оптически Ауди quattro се различава от Ауди Coupé със своите по-широки калници, по-обемни брони и заден спойлер.
През различните години на производство не са правени генерални промени във визията на колата. В интериора аналоговите инструменти са заменени от дигитални със зелен цвят през 1983 г., а през 1988 г. цветът става оранжев. От 1985 г. арматурното табло, кормилото и централната конзола са с променен дизайн. Външно, двойните фарове са заменени от единични през 1983 г. Моделът от 1985 г., който се води като фейслифт модел, фаровете отново са с променен дизайн, както и решетката и други детайли.
 
Двигатели
Любители на марката често наричат колите WR quattro, MB quattro, WX quattro и RR (или 20V) quattro. Това са заводсите обозначения на различните двигатели. Всички те са петцилиндрови редови турбодвигатели.
Модел Години Обем Мощност Ауди quattro WR 1980-1987 2144 cm³ 147 kW (200 к.с.) Ауди quattro WX 1984-1988 2144 cm³ 119 kW (162 к.с.) Ауди quattro MB 1987- 2226 cm³ 147 kW (200 к.с.) Ауди quattro RR (20V) 1989-1991 2226 cm³ 162 kW (220 к.с.)
 
Варианти
 
Audi Sport quattro
Audi_Quattro_engine_Jarama_2006.jpg
През 1984 г. на пазара се появява моделът Ауди Sport quattro. Той е наричан Късия, защото междуосието му е скъсено с 32 сантиметра. Причината за пускането на Ауди Sport quattro в продажба е участието на състезателен модел на негова база в клас Б на Световния рали шампионат. Едно от изискванията за участие в този клас е моделът да бъде произведен в минимум 200 броя. Затова на пазара се появяват 220 "цивилни" Ауди Sport quattro. Смята се, че това е най-добрата рали кола от клас Б.
 
Ауди Sport quattro S1
Audi_Quattro_-_2007_Rallye_Deutschland_(cropped).jpg
Ауди Sport quattro S1 е наследникът на Sport quattro. Произведени са 20 екземпляра, които са предназначени за заводския отбор на Ауди. Ауди Sport quattro S1 Pikes Peak е топ-версията на модела. Има 600 к.с. и множество спойлери. С този модел Валтер Рьорл печели състезанието Пайкс Пийк Интернешънъл Хил Клаймб с рекордно време.
 
Модели, произведени от други фирми
Quattro_roadster.jpg
Фирмата Трезер, освнована от Валтер Трезер, създава няколко кабриолета с твърд покрив. Друга фирма, Арц, произвежда няколко различни варианта Ауди quattro, сред които и комби версия, както и лимузина на базата на Ауди 80, но с оптиката и техниката на Ауди quattro. Французите от ROCпроизвежда няколко бройки Ауди quattro с повече от десет сантиметра по-висок покрив за участие в Рали Дакар през 1984/1985.

  • Тони, quattro и virus харесват това


#23 Проект Audi 80 B2 GTE Quattro 1985

Публикувано от quattro на 22 октомври 2013 - 06:00

Тук може да видите свалил съм двигателя не разбирам много но баща ми доста ми помага и обяснява и с него заедно я правим ! За сега всичко е разглобено колата ще е с друг мотор може би 5-так турбо ,ходовата част всичко ще е ново ,основно пребоядисване всичко най,най за моята B2-ка !   :wub:

Прикачени миниатюри

  • IMG_0512.JPG
  • IMG_0519.JPG
  • IMG_0520.JPG
  • IMG_0529.JPG
  • IMG_0534.JPG
  • IMG_0536.JPG
  • IMG_0557.JPG
  • IMG_0559.JPG
  • IMG_0560.JPG
  • IMG_0564.JPG
  • IMG_0579.JPG

  • Тони, quattro и welder харесват това


#179 Tръбогиб

Публикувано от Тони на 18 юни 2014 - 09:28

Tръбогиб

blender.png blender1.png

 

 

 

Формат:PDF

Страници:9

Език: EN

Прикачен файл  TubeBender-MichaelWard.pdf   810,15K   425 Брой сваляния


  • Тони, welder и pepino харесват това


#177 Заваряване тръба 2 мм. от неръждаема стомана

Публикувано от Тони на 16 юни 2014 - 07:48


  • quattro, welder и pepino харесват това